Adventure Thru the Walt Disney Archives
Explore the rich history of the Walt Disney Archives as legendary producer and host Don Hahn tours rarely seen areas of the department’s vast collections along with beloved Disney locations — including theme parks and the studio lot — through an engaging, historical lens. Each stop on the adventure offers a look at iconic treasures that have played a role in shaping The Walt Disney Company and features members of the Archives team.
Explore the rich history of the Walt Disney Archives in “Adventure Thru the Walt Disney Archives.” Legendary producer and host Don Hahn tours rarely seen areas of the department’s vast collections along with beloved Disney locations — including theme parks and the studio lot — through an engaging, historical lens. Each stop on the adventure offers a look at iconic treasures that have played a role in shaping The Walt Disney Company and features members of the Archives team. The film, directed by John Gleim, presents new interviews with Disney Executive Chairman Bob Iger, Marvel Studios’ Kevin Feige, Pixar’s Pete Docter, actor and Disney Legend Mark Hamill, and many more.