Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Road Trip
“Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Road Trip” follows eleven-year-old Alexander and his family as they embark on a dream Spring Break vacation to Mexico City only to have all their plans go terribly wrong when they discover a cursed idol. The all-new family comedy stars Eva Longoria, Jesse Garcia, Paulina Chávez, Rose Portillo, Thom Nemer, with Cheech Marin.
“Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Road Trip” follows eleven-year-old Alexander and his family as they embark on a dream Spring Break vacation to Mexico City only to have all their plans go terribly wrong when they discover a cursed idol. The family is put to the test until they resolve to return the idol to its rightful home. The all-new family comedy stars Eva Longoria, Jesse Garcia, Paulina Chávez, Rose Portillo, Thom Nemer, with Cheech Marin. The film is directed by Marvin Lemus and written by Matt Lopez, based on the book “Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day” by Judith Viorst. The producers are Shawn Levy, Dan Levine, p.g.a., Dan Cohen, Lisa Henson, p.g.a., with Eva Longoria, Emily Morris, and Shelly Strong serving as executive producers.