All in a Nutshell
Donald steals Chip and Dale's nuts for his nut-butter shop, which is shaped like a giant walnut. The chipmunks think the shop is a real nut. After they crack open the roof, they steal the nut butter, with Donald chasing after them. When Donald runs into a tree and knocks himself silly, Chip and Dale load him into a log like a cannonball and drop a hornet's nest into the log to "shoot" Donald into a nearby lake.