All of Us Strangers
One night in his near-empty tower block in London, Adam has a chance encounter with his mysterious neighbor Harry that punctures the rhythm of his everyday life. As they get closer, Adam is drawn to his childhood home where it appears his long-dead parents are both living and look the same age as when they died over thirty years before.