Alvin and the Chipmunks
An advertising executive who longs to be a composer is befriended by three talking/singing chipmunks. After becoming their manager, he slowly becomes something more -- their surrogate dad. But our hero doesn't realize how much he loves his furry kids until they are lured away by a manager who only cares about the money this trio can generate.