An Almost Christmas Story
"An Almost Christmas Story" follows Moon, a curious young owl who unexpectedly finds himself stuck in a Christmas tree destined for Rockefeller Plaza. In his attempts to escape the bustling city, Moon befriends a lost little girl named Luna. Together, they embark on a heartwarming adventure as they journey back home to their parents.
“An Almost Christmas Story" follows Moon, a curious young owl who unexpectedly finds himself stuck in a Christmas tree destined for Rockefeller Plaza. In his attempts to escape the bustling city, Moon befriends a lost little girl named Luna. Together, they embark on a heartwarming adventure, discovering the magic of the holiday season and forming an unlikely bond as they journey back home to their parents.