Assembled: The Making of Ant-Man and the Wasp: Quantumania
Join the cast and crew as they delve deep into the creation of "Ant-Man and The Wasp: Quantumania." Combining immersive behind-the-scenes footage with candid interviews, Assembled reveals how an incredible new world was brought to the screen.
Through immersive behind-the-scenes footage and candid interviews with cast and crew, this episode of Assembled pulls back the proverbial curtain to reveal how the trippy adventure that is "Ant-Man and The Wasp: Quantumania" was brought to the screen. While the previous chapters of the "Ant-Man and The Wasp" trilogy transpired primarily in the winding streets of San Francisco, this latest journey transports audiences to a world only hinted at before: The Quantum Realm. Hear how conceptualizing this bizarre and awe-inspiring micro-verse took a full year, and required a colossal expenditure of imagination. Spend time with Paul Rudd, Evangeline Lily, Michelle Pfeiffer, and newcomer Kathryn Newton who discuss the challenges and triumphs they experienced breathing life into their heroic characters. But make no mistake, in the depths of the Quantum Realm, villains abound. Director Peyton Reed and actor Corey Stoll shed light on the methods used to conjure a surreal character from the comics that fans absolutely love to hate: M.O.D.O.K. But of course, when it comes to baddies, the main attraction is none other than Kang The Conqueror. Heavyweight performer Jonathan Majors opens up about the unique processes he used to fully embody Marvel Studios’ next monstrous adversary. All this and more await viewers in "Assembled: The Making of Ant-Man and The Wasp: Quantumania."