Assembled: The Making of Deadpool & Wolverine
We’ve cajoled Ryan Reynolds, Hugh Jackman, and director Shawn Levy (plus a bunch of other folks you’ve never heard of, but are delightful nonetheless) to sit down and spill the beans about how "Deadpool & Wolverine" was conceived, carried to term, and then birthed. In all honesty, Hugh, Ryan, and the rest are contractually obligated to divulge this information. They do a damn fine job of pretending like they really wanted to, like it was their idea or something. Enjoy!