Atlantis: The Lost Empire
A crew of archaeologists and explorers, led by historian Milo Thatch, board an incredible submarine and head deep into the mysteries of the sea in search of the legendary kingdom of Atlantis. The underwater expedition takes an unexpected turn when the team's mission must shift from exploring the submerged kingdom to protecting it from the mystical powers that be.
The world's most highly qualified crew of archaeologists and explorers are led by historian Milo Thatch as they board the incredible 1,000-foot submarine Ulysses and head deep into the mysteries of the sea. The underwater expedition takes an unexpected turn when the team's mission must switch from exploring Atlantis to protecting it. Filled with stunning visual effects, this captivating story is loaded with laughs and messages of friendship and teamwork. Contains tobacco depictions.