Babes in Toyland
All roads lead to magical, merry Toyland as Mary Contrary and Tom Piper prepare for their wedding. But villainous Barnaby wants Mary for himself, so he kidnaps Tom, setting off a series of comic chases, searches and double-crosses.
All roads lead to magical, merry Toyland as Mary Contrary and Tom Piper prepare for their wedding. But villainous Barnaby wants Mary for himself, so he kidnaps Tom, setting off a series of comic chases, searches and double-crosses. The "March Of The Wooden Soldiers" helps put Barnaby in his place and ensures a "happily ever after" for Tom and Mary. This joyful musical fantasy is a delightful experience for the whole family!