Baby's Day Out
Baby Bink has adoring parents, he lives in a mansion, and he's about to appear in the newspaper’s social pages. That is, until three enterprising kidnappers who pretend to be photographers from the paper show up and kidnap him! But the bumblers wind up having a hard time keeping hold of the rascal, who stays one step ahead of them in this hilarious romp starring Joe Mantegna and Lara Flynn Boyle.