Barnyard Olympics
Mickey and Pete go head to head in a variety of sporting events (running, rowing, vaulting and a wild bicycle race finale), as the entire barnyard (including Minnie and Horace Horsecollar) turns out to cheer them on. Pete resorts to cheating but Mickey wins in the end.