Beach Picnic
Donald Duck and Pluto are enjoying themselves at the beach. Donald tries to tease Pluto with an inflatable horse. Meanwhile, a colony of ants steals Donald's picnic lunch. Furious, Donald lays out fly paper to try and stop the ants, but after a series of incidents gets himself wrapped up in his own trap.