Bedknobs and Broomsticks
In 1940 an eccentric young English spinster becomes an apprentice witch. With the help of three children and her unwitting mentor, she finds a magic spell on the legendary Isle of Naboombu, then uses it to rout a band of German commandos intent on invading England.
Hold on tight for a magical, musical, fun-filled journey! When young Charlie, Carrie and Paul move to a small village during World War II, they discover their host, Miss Price (Angela Lansbury), is an apprentice witch! Although her early attempts at magic create hilarious results, she successfully casts a traveling spell on an ordinary bedknob, and they fly to the fantastic, animated Isle of Naboombu to find a powerful spell that will save England! Contains tobacco depictions.