Being the Queen
Being the Queen uses a treasure trove of never-before-heard interview recordings from those who know the Queen personally. Paired with deeply researched archival footage and photos, the one-hour special provides an in-depth look at her life and some of the most important, influential events in the history of the British monarchy.