Beverly Hills Chihuahua
Chloe, a Beverly Hills Chihuahua, enjoys her luxurious lifestyle, hardly noticing Papi, a tough-looking Chihuahua who is head-over-paws for the pampered pooch. But when Chloe gets lost in Mexico, Papi heads south to rescue his true love.
Get ready for a hilarious, fun-filled adventure starring Chloe (Drew Barrymore), a diamond-clad, ultra-pampered Beverly Hills Chihuahua who gets lost while on vacation in Mexico. Papi (George Lopez), an amusing Chihuahua who's crazy about Chloe, springs into action and heads south of the border to rescue her, while Chloe gets help from Delgado (Andy Garcia), her newfound friend and self-appointed protector. Enjoy this heartwarming and outrageously funny tale proving once again that good things do come in small packages.