Big Business
Bette Midler and Lily Tomlin star in this comedy about two sets of identical twins who are mismatched at birth. Forty years later, their paths cross amid the hustle and bustle of Manhattan, and the result is unrestrained pandemonium. New York's opulent Plaza Hotel is the setting for a wildly hilarious, classic case of mistaken identities, split personalities and double trouble.
Bette Midler and Lily Tomlin—the first ladies of laughter—star in this comedy of twisted fates about two sets of identical twins who are mismatched at birth. Forty years later, their paths cross amid the hustle and bustle of Manhattan, and the result is unrestrained pandemonium. New York's opulent Plaza Hotel is the setting for a wildly hilarious, classic case of mistaken identities, split personalities and double trouble. With the unparalleled comedic talents of Midler and Tomlin, two's company...four's a riot.