Big Cat Games
Which big cat is the best? Big Cat Games pits lions, tigers and cheetahs against each other in a series of challenging sporting events. When the tests have been completed, one species will be crowned the big cat champion — the ultimate king of cats. Big cat specialist Boone Smith creates challenges to test each species lining up for this unique competition. Because this has never been tried before, anything can happen in Big Cat Games.