Billy & Molly: An Otter Love Story
A heart-warming story of the love between a wild otter - Molly - and her devoted rescuer Billy, set in the remote Scottish islands of Shetland.
When a wild otter in desperate need of help washes up on his jetty in the remote Scottish Islands of Shetland, Billy, his wife Susan, and their devoted sheep dog Jade find themselves with a unique new member of their family. Billy & Molly is a heart-warming documentary about the ability of love to reawaken us to the beauty of nature.