Black Widow
Natasha Romanoff aka Black Widow confronts the darker parts of her ledger when a dangerous conspiracy with ties to her past arises. Pursued by a force that will stop at nothing to bring her down, Natasha must deal with her history as a spy and the broken relationships left in her wake long before she became an Avenger.
In Marvel Studios’ action-packed spy thriller “Black Widow,” Natasha Romanoff aka Black Widow confronts the darker parts of her ledger when a dangerous conspiracy with ties to her past arises. Pursued by a force that will stop at nothing to bring her down, Natasha must deal with her history as a spy and the broken relationships left in her wake long before she became an Avenger. Scarlett Johansson reprises her role as Natasha/Black Widow, Florence Pugh stars as Yelena, David Harbour portrays Alexei/The Red Guardian, and Rachel Weisz is Melina. “Black Widow”—the first film in Phase Four of the Marvel Cinematic Universe—is directed by Cate Shortland and produced by Kevin Feige.