Blink
When three of their children are diagnosed with an incurable disease that leads to severe visual impairment, the Pelletier family embarks on a journey to see the world’s beauty while they still can. As they experience breathtaking destinations and once-in-a-lifetime encounters, their love, resilience and unshakeable sense of wonder ensure that an uncertain future does not define their present.