The Bob's Burgers Movie
A ruptured water main creates an enormous sinkhole right in front of Bob's Burgers, blocking the entrance and ruining the Belchers’ plans for a successful summer. While Bob and Linda struggle to keep the business afloat, the kids try to solve a mystery that could save their family's restaurant. As the dangers mount, these underdogs help each other and fight to get back behind the counter.