Bone Bandit
Pluto's efforts to dig up a bone are frustrated by his allergy to goldenrod, and by a gopher who is using the bone to prop up his tunnel. Pluto and the gopher battle over the bone, ending up with the gopher also developing and allergy to goldenrod.