Born Wild: The Next Generation
To commemorate the 50th anniversary of Earth Day, National Geographic presents BORN WILD: THE NEXT GENERATION, hosted by Robin Roberts of “Good Morning America.” This one-hour television event presents stories of hope and gives viewers a revealing look at our planet’s next generation of baby animals and their ecosystems, which face daunting environmental changes.