The Brave Little Toaster to the Rescue
When Toaster and the gang spark friendships with the playful animals at the veterinary hospital, they soon discover their new pals are about to be sent to a testing laboratory. Through teamwork—and combined voltage—they embark on a hilarious rescue mission to save all the animals, including Sebastian, a wise monkey, and Maisie, a doting mother cat with kittens.