Bridge to Terabithia
Tired of being bullied at school and neglected at home, Jess Aarons and Leslie Burke escape into the woods where Leslie opens Jess's mind to the amazing kingdom of Terabithia. It's a secret land where they reign supreme among the giants, ogres and other fantastical creatures they create. As their imaginations soar and their friendship deepens, they discover how to rule their own kingdom, fight the forces of darkness and change their lives forever.