Brother Bear 2
Kenai takes an exciting adventure he never dreamed of before his transformation into a bear by the Great Spirits. But as he travels the Pacific Northwest at the end of the Ice Age, he's haunted by dreams of his previous life.
Kenai takes an exciting adventure he never dreamed of before his transformation into a bear by the Great Spirits. As he travels the Pacific Northwest at the end of the Ice Age, Kenai is haunted by dreams of his previous life: as a young human child, he befriended Nita, the daughter of a tribal elder. Now, the grown-up Nita is facing her own challenges and only Kenai can help her. The unlikely pair embark on a journey to rediscover what brought them together as children, and to learn the true meaning of their bond as adults.