Buried Truth of the Maya
Over 800 years ago, ancient Mayan civilization collapsed, and now, the ruins are slowly being lost to time. A team of a high-tech archaeologists try to virtually preserve these hallowed grounds and, in the process, discover the truth behind the Mayan legends about a large cave directly under El Castillo. Using cutting-edge technology, they set out to find the buried truth of Chichen itza.