Camp Rock 2: The Final Jam
The Camp Rockers have returned, and no one's more excited than Mitchie and Shane, who anticipate more than a summer of music. Unfortunately, Camp Star, a big-money music camp funded by Brown's former band mate, wants to shut Camp Rock down. Mitchie, in order to save the camp, challenges Camp Star to a final jam. May the best camp win!