Can of Worms
Mike Pillsbury identifies more with the imaginary aliens he spins elaborate stories about than he does with kids his own age, so he broadcasts a plea into space begging aliens to come and take him away. But Mike gets more than he bargained for when they actually show up. Now that he has opened up a can of worms, Mike scrambles to enlist the help of his friends to help save the world.