Halloweentown
Marnie and her younger siblings travel with their estranged grandmother, who is a good witch, to Halloweentown—a place where creepy creatures lead very normal lives. On her 13th birthday, Marnie gets a supernatural surprise when she discovers that she, too, is a witch. Marnie will have to learn how to use her broomstick if she hopes to stop an evil force from taking over Halloweentown.
This comedy-adventure follows Marnie and her younger siblings as they follow their estranged grandmother—a good witch (Debbie Reynolds)—to her home in Halloweentown, where witches, goblins, vampires and the like lead very normal lives. On her 13th birthday, Marnie learns that she comes from a witch family and that she, too, is a witch. When she discovers that an evil force is plotting to take over Halloweentown, she must help her mother and grandmother save the day.