Cars Toon: Air Mater
Mater decides he wants to learn how to fly. After a crash course, Mater takes to the sky and by accidental mishap, he is recruited by an elite group of formation flyers, the Falcon Hawks. At the big airshow, Mater performs his most dangerous stunt and needs to be rescued by none other than Lightning McQueen Hawk.