Cesar Millan: The Real Story
Follow Cesar Millan's rise from impoverished illegal immigrant to celebrity dog trainer to international superstar. Join Cesar as he embarks on his live world speaking tour, films his new television series in Spain and leads thousands of dogs and owners on a Pack Walk in Washington, D.C.