Chicken Little
When the sky really is falling and sanity has flown the coop, who will rise to save the day? Together with his hysterical band of misfit friends, Chicken Little must hatch a plan to save the planet from alien invasion and prove that the world's biggest hero is a little chicken.
When a "piece of the sky" falls on a well-intentioned chicken's head, he assumes that his world's coming crashing down. Together with his hysterical band of misfit friends, Chicken Little must hatch a plan to save the planet from alien invasion and prove that the world's biggest hero is a little chicken. When the sky really is falling and sanity has flown the coop, who will rise to save the day?