College Road Trip
Ambitious and confident Melanie Porter (Raven-Symoné) is eagerly looking forward to her first big step towards independence: a girls-only road trip to check out colleges. But this rite of passage takes a wrong turn when her overprotective father (Martin Lawrence) insists on escorting her instead -- and Melanie's dream trip quickly turns into a nightmare of wild and wacky curves. Fasten your seat belts for a nonstop, laugh-out-loud, madcap adventure that'll drive you silly.