Counting Jaws
Shark encounters off the coast of California are skyrocketing. Now, a team of researchers are on a mission to investigate a newly discovered white shark hot spot close to popular beaches and determine how many Great Whites are out there. Their expedition will bring them face to face with some of the biggest sharks on the planet.