Come back to the toy box in this heartwarming and hilarious movie. As Andy goes to college, Woody, Buzz and the toys wonder what will become of them. But when they land at Sunnyside Daycare, they discover a new adventure is just beginning.
Jump back inside the toy box for a heartwarming and hilarious movie you'll never forget. Woody (Tom Hanks), Buzz Lightyear (Tim Allen) and the rest of the toys return for an all-new adventure, along with a few new faces — some plastic, some plush — including Barbie's counterpart Ken (Michael Keaton), thespian hedgehog Mr. Pricklepants (Timothy Dalton) and strawberry-scented Lots-o'-Huggin' Bear (Ned Beatty). As Andy prepares to depart for college, Woody, Buzz, Jessie and the rest of Andy's faithful toys wonder what will become of them. But when a mix-up lands them at Sunnyside Daycare, they meet a host of new toys and soon discover a wild new adventure is just beginning.