Ever After: A Cinderella Story
A "modern" young woman of the 16th century, Danielle as independent and wise as she is beautiful and kind. Against remarkable odds, she stands up to her scheming stepmother and works miracles on the lives of everyone around her, including the crown prince of France!Now you can relive this captivating, contemporary retelling of the classic fairytale.