Peter Parker returns in Spider-Man: Far From Home. Our friendly neighborhood Super Hero decides to join his best friends Ned, MJ, and the rest of the gang on a European vacation. However, Peter’s plan to leave super heroics behind for a few weeks is quickly scrapped when he begrudgingly agrees to help Nick Fury uncover the mystery of several elemental creature attacks. Spider-Man and Mysterio join forces to fight the havoc unleashed across the continent but all is not as it seems.