The Nutcracker and the Four Realms
From Disney, the studio that brought you Beauty and the Beast, comes the reimagined tale of The Nutcracker. When Clara’s mother leaves her a mysterious gift , she embarks on a journey to four secret realms—where she discovers her greatest strength could change the world.