Self
A wooden doll who desperately wants to fit in makes an ill-fated wish upon a star, sparking a journey of self discovery. Her desire to blend in with her peers leads her down a harmful path, challenging her perspective of both who she is and where she belongs.
A wooden doll who desperately wants to fit in makes an ill-fated wish upon a star, sparking a journey of self discovery. Her desire to blend in with her peers leads her down a harmful path, challenging her perspective of both who she is and where she belongs. Directed by Searit Huluf and produced by Eric Rosales, "Self" is the latest from Pixar's acclaimed SparkShorts program.