Trolley Troubles
Oswald the trolley conductor gets stopped in the tracks by a cow who refuses to move. He then faces a steep hill, which the trolley has trouble with. When it finally gets over the hill, the trolley speeds wildly out of control. Can Oswald’s lucky rabbit's foot save him?