The Simple Things
Mickey and Pluto go fishing at the beach. After getting into trouble with a clam, Pluto is teased by a seagull. The Seagull also steals Mickey's bait, and his catch of fish. The Seagull and his friends drive Mickey and Pluto from the beach.