The Black Hole
The U.S.S. Cygnus is perched precariously at the edge of a black hole—the vast, empty nothingness where space and time end. Anything that crosses its border enters a universe of the complete unknown. In this story of genius robots and mad humanoids, audiences take a spectacular descent into nature's ultimate mystery: The Black Hole.