Diary Of A Wimpy Kid
The hysterically funny, best-selling book comes to life in this smash-hit family comedy! Greg Heffley is headed for big things, but first he has to survive the scariest, most humiliating experience of any kid’s life – middle school! That won’t be easy, considering he’s surrounded by hairy-freckled morons, wedgie-loving bullies and a moldy slice of cheese with nuclear cooties!