Diary of A Wimpy Kid: Dog Days
Everybody's favorite wimp, Greg Heffley (Zachary Gordon), is back for three times the fun in the latest film based on the super-popular book series! When Greg's dad (Steve Zahn) threatens to send him to military school if he doesn't stay out of trouble, Greg finds all-new ways to land himself in the doghouse!