Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules
Greg enters the next grade with his confidence and friendships intact, and an eye on the new girl in town, Holly Hills . But at home, Greg is still at war with his older brother, Rodrick, so their parents have handed down the toughest “punishment” imaginable – forcing the boys to spend quality time with each other.