Disenchanted
A live-action musical comedy, “Disenchanted” is a sequel to Disney’s box office hit “Enchanted” featuring the original cast from the heart-warming story of the lovable, hopelessly-romantic maiden, Giselle from the fairy tale world of Andalasia, who finally found her Prince Charming, divorce lawyer Robert Philip, in the kingdom of New York City.
It's been fifteen years since Giselle and Robert wed, but Giselle has grown disillusioned with life in the city. They decide to move their growing family to the sleepy suburban community of Monroeville in search of a more fairy tale life – unfortunately, it isn’t the quick fix she hoped for. Suburbia has a whole new set of rules and a local queen bee, Malvina Monroe, who makes Giselle feel more out of place than ever. Frustrated that her happily ever after hasn’t been easy to find, she turns to the magic of Andalasia for help, accidentally transforming the entire town into a real-life fairy tale, placing her family’s future happiness in jeopardy. Now, Giselle is in a race against time to reverse the spell and determine what happily ever after truly means to her and her family.