Donald's Nephews
Donald attempts to practice child psychology (with a book called Modern Child Training) on his three visiting nephews – Huey, Dewey and Louie – who love to create mischief and play tricks on their long suffering Uncle Donald. The book has little impact on the troublemaking trio, who wreak havoc on Donald and his house.