DuckTales The Movie: Treasure of the Lost Lamp
Scrooge McDuck, everyone's favorite rich uncle, treks from his mansion home in Duckburg in search of the long-lost loot of the legendary thief Collie Baba, with nephews Huey, Dewey and Louie plus niece Webbigail Vanderquack at his side.
Join Uncle Scrooge and the colorful cast of characters from the popular DuckTales series in this action-packed, wing-slapping, feather-raising treasure hunt. With his nephews Huey, Dewey, and Louie, and his niece Webbigail Vanderquack at his side, everyone's favorite rich uncle, Scrooge McDuck, treks from his mansion home in Duckburg in search of the long-lost loot of the legendary thief Collie Baba. But finding the goods isn't quite what it's "quacked" up to be. Their thrilling adventure leads to comical chaos, magical mayhem, and a lesson about what is far more valuable than money, gold and jewels.